Intervju med Elina Sandström & Ron Maslo

2015-03-27 | 12:07:00
  • Vad är mänskliga rättigheter för er?
Elina: - Jag tror att det handlar om att alla ska ha samma förutsättningar och att ingen ska bli fråntagen någonting för att den inte är som alla andra. 
Ron: - För mig är det rätten till att få leva.

  • Hur gör ni för att vara bättre människor?
Elina: - Jag försöker se saker som kanske inte så många andra ser och vara snäll i vardagen. Det är viktigt att försöka inkludera alla.
Ron: - Jag är mig själv och låter andra vara sig själva.

  • Vad har ni för förväntningar på det här projektet?
Elina: - Jag hoppas på att kunna se alla andras kuber och se hur dom har jobbat och lära mig av dom. Jag tycker att det här är jätteintressant att jobba med.
Ron: - Jag håller med Elina!

  • Vad är era bästa tips på att göra någons dag bättre?
Elina: - Som jag nämnde tidigare försöker jag med det lilla i vardagen, kanske köpa choklad åt någon som är ledsen
Ron: - Alla mår bra av ett hej! 


Kom ihåg mig?

Namn:

E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Din kommentar:

RSS 2.0